Sisältömarkkinointi

Sisältömarkkinointi

Sisältömarkkinoinnin avulla tuotat asiakkaillesi kiinnostavaa, hyödyllistä sisältöä, joka tavoittaa asiakkaasi oikeaan aikaan oikeassa paikassa (tietokone, tabletti ja puhelin). Sisältö voi olla viihdyttävää, informatiivista, myyvää tai mitä vain näiden väliltä, kunhan lähtökohtana on asiakas.

Sisältömarkkinointi KSML.fi-verkkopalvelussa pitää sisällään natiivimainoksen (KSML.fi-etusivulla mainos uutisvirrassa).
Natiivimainoksen laskeutumissivuna toimii asiakkaan artikkeli.

Mainostajan natiiviartikkeli (digi)

Natiiviartikkeli on osa median uutisvirtaa. Artikkeli voi sisältää videoita ja ohjauksia haluttuun paikkaan, sitä on mahdollista jakaa sosiaalisessa mediassa ja artikkelin lukijoista saadaan tarkkaa dataa. Saat:

  • Artikkelille 7 päivän näkyvyyden etusivun nostopaikalla (50% näytöistä)
  • Oman artikkelisivun sisältäen tekstiä, kuvia, videoita ja linkkejä
  • Oman koostesivun sisältäen kaikki mainostajan omat artikkelit
  • Kaiken aineiston asiakkaan vapaaseen käyttöön

 

Mainostajan natiiviartikkelin hinnat, digi (alv 0%)

  mediatila tuotanto mediatila + tuotanto
Keskisuomalainen 1 680€ 600€ 1950€

Saat:
– Artikkelille 7 päivän näkyvyyden etusivun nostopaikalla (50% näytöistä)
– Oman artikkelisivun sisältäen tekstiä, kuvia, videoita ja linkkejä
– Oman koostesivun sisältäen kaikki mainostajan omat artikkelit
– Kaiken aineiston asiakkaan vapaaseen käyttöön

Mitä on natiivimainonta?

– Se on osa muuta kuluttamaamme sisältövirtaa, esimerkiksi median uutisvirtaa.
– Se sulautuu ympäristöönsä, eikä tunnu lukijasta tungettelevalta.
– Natiivimainonta sopii brändin rakentamiseen tai taktiseen mainontaan, uuden tuotteen lanseeraukseen, kuluttajan palvelemiseen vinkein, käyttöohjeiden tarjoamiseen tai luomaan yrityskuvaa sidosryhmille.
– Natiivimainonta voi olla osa muuta kampanjaasi.

 

Meillä voit toteuttaa sisältömarkkinointiartikkelin kahdella eri tavalla

Artikkeli on uutisartikkelin näköinen = natiiviartikkeli
Aineisto-ohjeet ja mallisivun näet täältä