Kohdentaminen

Kohdentaminen

Kohdentamalla saavutat enemmän hyötyjä

  1. Tavoitat oikean kohdeyleisösi oikeaan aikaan ostopolulla.
  2. Löydät kanssamme oikeat mainosratkaisut, toimivat kanavat ja ajankohdat.
  3. Etsimme kohderyhmääsi puhuttelevan oikean mainosviestin.
  4. Saat myös massamedian näkyvyyden.
  5. Suunnittelemme puolestasi kohdennusvaihtoehdot. Samassa kampanjassa Sinulla voi olla useita kohdennusvaihtoehtoja.
  6. Toimitamme Sinulle kampanjan päätyttyä dataa, jota voit hyödyntää seuraavien kampanjoiden suunnittelussa.

Yleistökohdentaminen

Voit kohdentaa mainontaasi voidaan kohdentaa kohderyhmäsi sosiodemografisten ja kiinnostusalueiden perusteella.
Sosiodemografioista voidaan valita esimerkiksi sukupuoli, ikä, ammattiasema, koulutus, tulotaso, asumistapa ja kulutustottumukset.
Tiedot perustuvat kuluttajan selainkäyttäytymiseen. Voitte valita yhden tai useampia kiinnostusalueita ja kohdistaa viestisi juuri tälle kohderyhmälle.

VINKKI: Kohdennettujen kampanjoiden teho paranee kampanja-ajan pidentyessä, suosittelemme kampanja-ajaksi minimissään yhtä viikkoa.

Tutustu eri kohdennusvaihtoehtoihin: https://audience.relevant.fi/segments?region=fi

Teemakohdennus

Voit kohdentaa mainontaasi verkkolehden eri teemoihin, sillä tietyillä aihepiireillä on oma lukijakuntansa. Mainontaasi voidaan kohdistaa esimerkiksi urheilu-, auto-, viihde- ja talousosioihin.

Retargeting/remarketing

1. Uusi mainos näytetään niille kävijöillesi, jotka ovat nähneet edellisen mainoksen.
2. Mainosviesti näytetään niille kävijöille, jotka ovat aiemmin vierailleet mainostajan sivustolla.

Muut kohdennustuotteemme

Aikakohdennus
Voimme rajoittaa mainontasi näkyvyyden tiettyyn kellonaikaan.