Digimainonnan ja markkinoinnin kovimmat jutut 2019-2020!

Hot or Not

– digimainonnan ja markkinoinnin kovimmat jutut 2019-2020!

Digimarkkinassa tapahtuu! Merkkaa kalenteriisi 27.11. klo 8.30-12.00 ja varmista, että tiedät missä mennään digivuonna 2019. Tule kuulemaan, mihin menestyjät panostavat. Mukana sekä kotimaisia että kansainvälisiä digialan huippuammattilaisia.

Seminaari on osallistujille ilmainen. Varaa paikkasi ajoissa. Paikkoja on rajoitetusti!

 

Aika: tiistai 27.11.2018 klo 8.30-12.00, aamukahvit klo 8.30-9.00

Paikka: Keskisuomalainen, Aholaidantie 3

 

Tapahtuma striimataan IABn Helsingin Hot or Not-seminaarista.

 

Ohjelma 8.30 – 12.00

8.30 Ilmoittautuminen ja kahvitarjoilu
9.00 Tilaisuuden avaus
Birgitta Takala, toiminnanjohtaja, IAB Finland
9.10 Seminaarin alustus
Timo Rinne, Vice President, Digital and Digital BtoB Sales, Sanoma Media Finland
Kirsi Hakaniemi, CDO, Mediatalo Keskisuomalainen
9.20 Out-stream – Se parempi tapa tehdä display-mainontaa
Onko out-stream digimainonnan uusi kasvugeneraattori? Out-stream videomainonta on tavoittavampi kuin in-stream videomainonta ja huomattavasti vaikuttavampi kuin display-bannerit.Timo Rinne, Vice President, Digital and Digital BtoB Sales, Sanoma Media Finland

9.40

 

DOOH – Ulkona digiä enemmän kuin ikinä
Ulkomainonnan vahvan kasvun veturina on digitalisaatio, mutta osaammeko hyödyntää digitaalisuuden mahdollisuuksia DOOH-kampanjoiden sisällössä?
Miten lisätään ulkomainoksen kiinnostavuutta, kerrotaan tarina ja luodaan WAU? Ja mitä on vielä tulossa?Esa Rimpiläinen, Managing director, MEKS Digital / Mediatalo Keskisuomalainen
10.00 Selkeää tietoa viewabilitystä – ensimmäinen suomenkielinen opas julkaistaan
Vihdoinkin selkokielinen Viewability-opas Suomen markkinoille ja markkinoijille! Tiivis esittely uudesta oppaasta, sen kohderyhmästä, taustoista ja tekijöistä.Susanna Reinikainen, IAB Finland Viewability työryhmän puheenjohtaja ja Product Strategist, Sanoma Media Finland
10.15 Jaloittelutauko
10.40 Muutoksen tekijä 2018
Viime vuonna ensimmäistä kertaa jaettu Muutoksen tekijä -palkinto luovutetaan myös tämän vuoden HOT or NOT -seminaarissa. Palkinto ilmentää digitaalisen kehityksen haasteita ja ennakkoluulototonta sekä pioneerimaista asennetta tarttua niiden ratkaisemiseen. Ehdota palkittavaa Muutoksen tekijää!
10.50

The programmatic trends for 2019

Nigel Gilbert, Chief Market Strategist, AppNexus EMEA

11.10

 

Kaikki ”in-housaamisesta”
Vuosien ajan kerätty asiakas- ja online-data (nk. first party data) on teknologian kehittyessä yhä helpompi käyttää ostetun median kohdentamisessa. DMP:t ja yhä suurempi ohjelmallinen mediakakku avaa herkullisen mahdollisuuden tuoda myös maksetuissa kanavissa tehdyn markkinoinnin lähemmäksi liiketoimintoja ja osaksi keskitetysti orkestroitua omnikanavaista asiakaskokemusta. Mutta mitä tapahtuu mediasuunnittelulle? Mitä osaamista tarvitaan uudessa ’in-house’ setupissa? Ja kenelle ’in-hausaaminen’ on ylipäätään relevantti vaihtoehto?Emma Storbacka, CEO, Avaus Marketing Innovations Oy
11.30 Suuri in-housing -keskustelu
Mikä on tilanne Suomen markkinalla? Mitkä ovat in-housingin haasteet ja kuinka ne ratkotaan?Keskustelijoina mm. Emma Storbacka, CEO, Avaus Marketing ja Riikka Järvinen, Marketing Director, DNA ja muut myöhemmin vahvistuvat asiantuntijat
12.00 Yhteenveto

Pidätämme oikeuden ohjelmanmuutoksiin.

 

Ilmoittaudu mukaan: sara.ahonen@keskisuomalainen.fi

 

TERVETULOA!

 

Ystävällisin terveisin

 Timo Vilpponen

myyntijohtaja

Keskisuomalainen